tisdag 10 april 2012

Fotoramar

Godagens!

Nyss hemkommen från gymmet
, ätit lunch och lillgumman
 ligger och leker under
sitt babygym. Då är det dax att ta sig en kaffetår
och passa på att göra ett blogginlägg :)

Dom senaste dagarna har jag mest målat
och målat..börjar bli lite enformigt nu bara.
Att måla panel på bredden och höjden
dag efter dag är tillslut ingen hitt!
Men bra kommer det bli.
Har tagit lite före bilder
så ni skas få se hur hallen (nr 2)
kommer att se ut
när vi är klara
Känns så himla bra att vi börjar närma oss
slutet på renoveringen
av nederdelen av huset.

Ena väggen i hallen kommer
jag att ha som en fotovägg.
Jag älskar foforamar!!
De, hyllor och kuddfodal
de är lite av min
"kan inte ha för mycket av"



Lillhjärtat vårat 6 månader.





Den här ramen köpte jag
faktikst på  $-store
när vi var på väg norrut
 till fjällen, och självklart för en
billig peng, som allt annat där!





Inser att när jag började göra det här inlägget så
var klockan betydligt mindre, haha
har liksom kommit lite emellan....
Det har blivit middagsdax så
det är väl bara att knalla iväg
till köket och göra mat då.

Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Tiden går fort när man har roligt (sitter vid datorn), haha
    Vilken jättfin fotoram! Kommer säkert att göra sig bra på din fotovägg :)
    Ha d gott!
    Kramilikramen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas att det bler bra med ramen där, skulle vilja hitta lite andra gammla ramar, mixa lite så där. Det är skrämmande vad fort det går när man är framför datorn haha :) Nu har lillgumman gjort kväll så då är det mamma stunf, nämligen bloggtime :)
      Ha de gott du me´ kramizzzz

      Radera
  2. Hej!
    Har precis hittat in till dig. Fin blogg du har :)
    Och jätte fina ramar och foton :)

    Kram Emilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emilia!
      alltid lika kukl när man får nya som tittar in,
      för då får jag chansen att hitta till er :)
      Hoppas verkligen din kära katt kommer tillbaka snart.
      Känner klumpen i magen när något sånnt händer ens kära husdjur. Jag håller tummarna!

      Ha en fin dag!
      Kram/Sofia

      Radera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia