fredag 14 december 2012

Min efterlängtade



 
Hej hopp!
 
 
Ååå jag vill bara skrika ut hur mycket jag
älskar min efterlängtade utbildning.
Har efter många år hittat vad jag sökt.
Den här utbildning är precis mitt i prick.
Ayurveda utbildning på
Ayurveda akademin i Stockholm det är
där jag läser.
 
 
Om några timmar åker jag ner
för att tillbringa ytterligare
en helg för massor av kunskap,
skratt, känslor och värme.
 
 
 
 
Så nu är det dax att åka iväg
Tjohooo!
Hoppas ni får en fin dag!
 
 
Tjingtjing!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Det måste jag googla, du vet en gammal tant som jag hänger inte alls med i sånt här;)
    Ha en härlig helg!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Jaså det är sånt spännande du sysslar med. Om du behöver nån försökskanin på något vis så hör av dig !
    kram monika

    SvaraRadera
  3. Vad roligt vännen att du hittat det du sökt!
    Det är intressant med den gamla läkekonsten, den borde anammas oftare i svensk sjukvård. Allt hänger ju ihop. Allt bör vara i balans för att man ska må bra :)
    Kram och ha en toppenhelg!

    SvaraRadera
  4. Men vad kul :) Grattis att du hittat det du sökt!
    Jag äter faktiskt mat efter denna filosofi, Vata :) Funkar perfekt, jag har kontakt med en tjej i Stockholm för detta!

    Kram, Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är konstigt att den här läkekonsten
      inte satt mer spår i västvärlden!
      Den är logisk,naturlig,kryddstark,kraftfull, dofter och örter, yoga, meditaion m.m
      Plus att filosofin följer inte bara maten vi äter utan hur man kan balansera sinnerna och hela kroppen ditt sätt att leva..Så kul att du gillar vata-maten och att funkar för dig. Är du intresserasd av att få en behandling så hör av dig, jag kommer att behöva några att öva på framöver.

      Ha det gott!

      kram, kram!

      (föresten har helt glömt att svara ang månbordet....är du fortfarande intresserad av halva delen?)

      Radera
    2. Ja behandlingar i samma ton som maten, kan ju inte alls sitta fel! :)
      Hör av dig till mig så fort du har tid för behandling, hann inte med när du behövde frivilliga. Men jag betalar gärna en slant för det :)

      Jag hoppar över bordet.

      Kram & God Jul!

      Radera
  5. Det låter som en riktigt rolig utbildning! Det är kul när man känner att man verkligen hittat rätt.Jättemysig blogg förresten! Blir inspirerad att pyssla hemma trots att jag inte alls är den pyssliga typen. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. den är så bra! den passar mig som handen i handsken. känner att jag bara vill lära mig mer om ayurveda bara! finns sååå mycket att lära! :)

      Radera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia