lördag 22 december 2012

I väntan på



Hej fina!
 
 
Nu är det bara 2 dagar kvar innan julafton och
allt är klappat och klart.
Nu längtar jag enormt efter att
att få svida om till mina festkläderna,
träffa alla mina nära och kära
och mysa och äta ilag.
 
 
 
Önskade att alla hade en familj
att fira sin jul med...ingen ska behöva
vara ensam under jul...eller överhuvudtaget!
Tror att det är mer påtagligt under julen
när det är som en tradition att fira med sin familj.
Ja... jag skickar en varm kram ut till alla ensamma
och hoppas dom känner lite värme....
 
*************
 
Skickar även en varm och fin julhäslning
till er! och kom ihåg ni som ska
färdas långt med bil under jul, kör försiktigt i trafiken!
 
 
 
 
Så God jul och ett Gott nytt 2013
 
 
Kram kram!

4 kommentarer:

  1. Fina Sofia, önskar dig och de dina en fin julhelg!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. God Jul Sofia ! Ha en underbar helg
    kram Monika
    Vi ses på torsdag :)

    SvaraRadera
  3. Kikar in för att önska dig och de dina ett riktigt Gott Nytt År:)
    Kram♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack Marie!!

      Önskar detsamma till dig och din familj!
      2013 blir ett bra år, eller hur!!! :D

      Kram kram!!

      Radera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia