tisdag 1 januari 2013

Att börja det nya året

 
 
God fortsättning!
 
Första dagen på det nya året! Hur känns det?
Jag ser med förväntan och med glädje inför
det kommande 2013! Jag hoppas det
kommer att erbjuda nya spännande möjligheter!
Att jag och mina kära får ha god hälsa.
Att jag får fortsätta hålla på med Ayurvedan
Att fortsätta med min yoga
Att börja träna upp min fysiska kropp
Att vara öppen och lycklig.
 
 
 
Ja det var inte lite jag önskade mig haha
Jag hoppas verkligen att mina
önskningar slår in och era!
Vad har ni för förvärntningar
och önskningar om det kommande året?
 
 
 
 
 
Nu ska jag lägga mig i badet
och skrubba mig med mitt härliga
badsalt, det är en bra start
på det nya året tycker jag!
 
 
 
Allt gott till er!
 
Tjingtjing!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia