lördag 13 oktober 2012

Ester och Jag i Övik

 
 
Hejhopp!
 
För någon dag sen var jag i Övik och kikade runt
i olika butiker, dels för att kika in eventuella julklappar
som ska inhandlas men även för att få lite ny inspiration
till hemmet. Har hittat en ny och underbar butik som faller
mig helt i smaken, nämligen Ester och Jag
Åsa som äger butiken är jätte trevlig och har så mycket snygga
saker som bara skulle vilja flytta hem till mig hehe ;)
eller hur var det?... Märken som man finner där är bl.a



 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här kommer lite bilder från butiken...
ni får ursäkta bildkvaliten
men dom är knäppt från mobilen...
 
 
 

 

Nu ska jag snörvla mig bort från soffan...
måste röra på fläsket lite...


Tjing tjing!


 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Jag har varit in i den butiken några gånger och jag säger bara mumma!! :)
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst blir man ha allt där haha :) har inte köpt mig något där men smycken, kuddar, lampor och annat smått och gott ska jag försöka inhandla fram över ;)

    hoppas du får en härlig söndag, själv ska jag och gubben till jula...inte fullt lika intressant men måste rasta gubben ibland också ;)

    Kram/Sofia

    SvaraRadera
  3. Visst är ställer magiskt.
    Gården är privatägd som ägarna delar med sig av under dessa yoga/terapi resor, så otroligt geberöst att låta fler få ta del av platsen.
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur kommer jag i kontakt med dom tro? Har dom någon hemsida jag kan beöka eller? Vore så tacksam om jag fick reda på det :)

      Radera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia