fredag 12 oktober 2012

Önskelista till tomten




Hej!
 
 
Hur har ni det? Här hemma är det förkylningstider,
förmodar att det är fler som har dessa
otäcka baciliuskuker som inneboende...
Grrr! kan man inte skrämma bort dom!?
 
I går kväll låg jag och funderade på
alla julklappar som ska köpas...
känns som att det är länge kvar tills jul
men samtidigt kan det vara bra att
 försöka vara ute i tid
för en gång skull...
Hade jag varit liten så skulle jag skicka den här
önskelistan till tomten...
 
 
Tänk ett mysigt fårskinn på den här,
 en solig och gnistande vinterdag,
då skulle man verkligen vara reda
för en tur ute i snön.
Eller varför inte sitta och brumma på
 någon av dessa skönheter
 
 
 
 
Bilderna är lånad från inreda.com
 
 
Känns som om dessa barnleksaker kan
tillfredställa modern i huset också haha!
Jag menar dom är ju bara sååå snygga
eller hur? Nä nu blir det lunch sen
hårfärgning på schemat.
 
 
 
Ha en bra dag!
 
Tjing tjing!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia