torsdag 11 oktober 2012

Jordens undergång...



Hej alla fina!
 
 
Var det någon av er som såg Kobra på kanal 1 i går kväll?
De handlade om snacket om den så kallade undergången
som enligt en viss grupp har sagt ska ske nu den 21 dec 2012.
Enligt Mayaindianerna och deras kultur så anser de också
att världen kommer gå under då...deras kalender räcker
inte längre än till 21 dec 2012. Ja, jag vet inte, jag tror
inte att det kommer att ske än, och i så fall när det händer
så vet jag inte vad det är för jord att överleva på?
Att få leva för alltid vill jag, med min familj,
att få vara frisk och ha det bra som just NU.
Om världen bara förstörs mer och mer,
allt blir bara mer och mer konstgjort,
människan blir mer och mer
egoistiks just för att bara överleva,
att vi inte tänker på vad vi lämnar
över till våra barn, då vet jag inte om det är
någon plats att vilja överleva på.
Så vad jag känner är att
 något STORT är på väg att hända,
men att det ska bli jordens undergång nu...
NÄ! Tror inte på det....Den som lever får väl se.
 
Njut av dagen och lev
Le och skratta mycket
  Var tacksam
Var inte rädd att visa vad du står för
Snacka inte skit om andra, det gör dig bara ful
Ät så mycket ekologiskt mat du kan
Drick mycket vatten
Sträck på dig och var stolt!
 
:) Happy happy :)
 
 
Familjen är det viktigaste vi har!
 
 
 
 
Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia