söndag 22 januari 2012

Jag kan flyga...

...Jag är inte rädd...Ja det är ju Stig-H-Olssons härliga kommentar.
Det bästa jag vet är när man har något att längta till och se fram emot
och det har jag, eller vi rättare sagt, gubben
längtar oxå så vi håller på att sprika av glädje!!

Vi ska nämligen ut och FLYGA, i september om allt går som det ska så åker vi över
till min syrra i New York! Då blir det premiär för Alice att flyga
och att träffa familjen Brown/Sehlin. Ska bli såå himla kul!

Tjing tjing!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg du har! :) Kul att se och du och din karl också planerar resa till Det stora äpplet efter sommaren, det gör vi också.

    Kommer kika in här fler gånger, tokmysigt!

    SvaraRadera
  2. Wohooo vad kul !!! Det låter som du har något helt underbart att se fram emot, själv ska jag resa till Umeå idag - med tåg.
    Man får vara glad åt det lilla
    kram kram Monika

    SvaraRadera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia