lördag 28 januari 2012

Shopping tips

Hittade dessa s o c k e r s ö t a saker
HÄR och HÄR som jag bara måste beställa.
Jag älskar tofflor och dom här var ju bara sååå söta.
Tunikan var inte alls
 särskild dyr heller, och
det är ju alltid ett plus när man hittar
något som man vill ha.
Något som blivit jobbigt efter
graviditeten är att hitta
snygga och sköna byxor!!

Jag blev lite van med dessa mammabyxor
ni vet dom med hög
 midja/resår hehe.
Men jag har beställt ett
par snygga svarta byxor som
jag tänker visa framöver.

Nu måste jag skynda mig att slå in
ett paket, vi ska iväg på 6års kalas.

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Sv; Mmm, nej jag har verkligen tur i den aspekten att jag bor i Sthlm.. Den var jättebra, klart sevärd!

    Hoppas du haft en bra helg med shoppingen (ovan) bebbe å allt!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia