lördag 4 februari 2012

Tyg, spets, knappar...

...och mycket annat smått och gott finns i den underbara tidning.
Stoff & Stil
Jag önskar jag hade ett jobb där
jag fick hålla på och
sy, skapa och pyssla hela dagarna...
Vilket drömsjobb eller hur?!
Kolla in den här godingen
visst är den bara så charmig
och barnrummet är inte heller så pjåkigt!!
I Alice rum ska det bli sött och nött
Längtar tills jag få börja fixa och dona där inne!

Nu ska jag köra Alice till
Mormor och Morfar, hon ska
nämligen sova över där inatt
så jag och gubben får sova en
heeel natt plus att få sovmorgon
oolala!!

Nattinatt
från en dyngtrött morsa

3 kommentarer:

  1. Sv; Hahaha...vad bra!! :P Tack, hoppas du vågade dig på att prova ngt :)

    Håller med..vad underabrt det skulle vara att ha ett jobb där man fick vara kreativ. Gick konstskola med "sadlade om" mot reklam och marknadsföring eftersom det kändes omöjligt att tjäna pengar på konsten och att vara kreativ. Idag funderar jag på om jag gjorde rätt val..faktiskt. MKt har hänt sedan bloggvärlden kickade igång!

    Ha en härlig söndag!

    Kram Mary

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja drömmarna har kickat igång mera sen blogglivet startade :) det finns ju så oääändligt mycket att bli inspireard av så en hel dag skulle jag kunna sitta och bara besöka alla härliga, vackra och roliga bloggar ;)
      Kanske skule vara ett jobb oxå hahah att sitta och kika på alla bloggar ;) Önskar dig en myyysig sön kväll!

      Kramis/Sofia

      Radera
  2. Sv; Fast..vi har inte köpt huset ännu, vi ska bara dit och titta! ;) Men tack för peppen fniss Det ska verkligen bli underbart när vi verkligen köper och skriver papper på vårt hus! :D

    Ja men tänk om man kunde få betalt och va hemma å blogga, pyssla å vara kreativ. Det är min dröm..att vara mångsysslar med kreativitet som utgångspunkt!

    Kram Mary

    SvaraRadera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia