måndag 19 mars 2012

Me like

Me like

Hur beroende framkallande är det inte att
sitta och mixa och matcha
med dessa kollage?!....ja jag kan erkänna
 jag är fast i träsket hahaha :)
Men roligt är det ialla fall. Den här
outfitten skulle inte vara helt fel
att ha! Längtar sååå tills resan i sep då
 vår lilla familj åker över till
andra sidan atlanten nämligen
 NEW YORK CITY! Tjohooooo!
Jag älskar den staden sen så har jag ju
 min älskade syster som bor där
med hennes familj. Då kan jag lova att det
 blir shopping på hög nivå haha!
Kanske bli nått i den här stilen vem vet.

Nu vill lill hjärtat upp från hennes
 lilla tupplur ute i vagnen.
Ha en toppen dag ni fina!

Kraaam





Floral tank
$22 - amazon.com

Isabel marant jacket
$730 - lagarconne.com

Jeffrey Campbell platform booties
€169 - jades24.com

Peach jewelry
$26 - preebrulee.com

2 kommentarer:

  1. Jag tror att när man varit i NY en gång, ja då är man fast! Var där med Rebecca för några år sedan, skulle jag få bestämma så skulle jag åka dit många gånger till.
    Kram♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis så är det tror jag med, man får som ett beroende att man bara MÅSTE åka tillbaka :)
      Hoppas du får chansen att åka dit fler gånger.

      kram!

      Radera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia