fredag 13 april 2012

Sött som socker

Ja nog kan dom få mig att sukta efter dessa otroligt
söta barnkläder!Jag är verkligen en som
 skulle kunna köpa upp hela min lön på
saker till Alice gumman, hahaha.
Men då ärdet tur att mannen i huset är
lite mer förståndig och håller i
plänboken lite mer än jag ;)

Kan inte låta bli att visa er
dessa godisbitar.









Visst blir man lite små kär?!







Nu blir det till att gå ut och sola lite
i det fina vädret, äntligen sooool.

Tjing tjing.

(just de kläderna finns här i fall
man vill klickedeklicka hem lite)








3 kommentarer:

  1. Åh så charmiga kläder och så suuuupersnygga badoutfits i förra inlägget, vill gärna ha bikinin där:)))

    Ang. din fråga om vårt golv, det var monterat när vi flyttade in i huset fast det var gulnat och fult. Vi har nyligen slipat och behandlat det, kul att du tyckte det var fint:)

    Önskar dig en riktigt fin helg!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok, vi har faktikst ett trägolv som är i vårt vardagsrum, lite slitet och obehandlat... vet inte om vi ska måla det vitt, olja det, lägga dit nytt golv..ja det är familjen som bara velar framochtillbaka :)

      Hur har ni behandlat erat som?

      Ha en skön söndag!
      kram/Sofia

      Radera
  2. SV: Men åh vilken fin blogg du har! Skönt att inte hela Sverige gått i idé :) Hoppas du också får en bra dag, förhoppningsvis med sol då :) Kram

    SvaraRadera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia