söndag 3 juni 2012

Utan havet och luften

Gomorgon!

Härliga soliga dagar har det varit
på sistonde. Har läst att vissa i detta
avlånga land har visst haft hagel...
kan ju inte kännas som juni väder direkt!
Igår gjorde jag en jätte mumsig sallad
till lunch, gick sedan ner till havet
och bara satt och njöt över vilken
enorm tur jag har som har så nära 
till havet och den härliga luften.
Jag är så tacksam över det.
Kan inte tänka mig ett liv utan att ha nära
till havet och den härliga havsluften!



Gjorde min dagliga yoga
och när jag var klar
så tänkte jag ta ett foto på
havet och himlen och
skicka en bild till min man.
När jag då tittade på
fotot jag knäppt
så såg jag att i molnen
visade det sig en ängel och stjärna...
Ser ni det?




Livet är bra gudomligt inte sannt!?

Nu måste jag göra mig iordning
så vi kan åka och gratulera min kära vän
Anna som fyllt år!
Älskar dig!


Tjing tjing!

1 kommentar:

  1. Och jag älskar dig min älskade vän! Vilka underbara bilder du lagt upp....duktiga du :)

    SvaraRadera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia