onsdag 29 augusti 2012

Spontant


 
Gomorgon!
 
Hade tänkt att jag skulle börja dagen med lite yoga innan
Alicebusan vaknat...men ickeda...var sååå trött i morse!
Måtte jag bara inte ha någon förkylning i kroppen nu när
vi åker till NY snart! Blir till att dricka massor av varmt vatten
och stretcha mycket! Håller tummarna på att busan inte
blir förkyld, för det blir inte kul när vi åker flyg i så fall!!!
 
 
 
 
 
 
 
Var och handlade lite mat igår och tänk att det oftast slinker
med lite andra saker än bara mat hem...Det här med mataffärer
och inredning är en farlig kombo! Eller hur? Är man lite av den
spontana typen så är man! Men allvarligt, jag är så nöjd med
dessa fina lyktor! och billiga var dom också!
 
 
 
 
Sköt om er!
 
Tjing!!

5 kommentarer:

  1. Jättefina lyktor!!
    Jag håller tummarna att ni får hålla er pigga och friska när ni ska iväg. Jag brukar ha besvär med öronen när jag flyger men det finns öronproppar på apoteket som är till för att jämna ut trycket i öronen. Jag testade dom sist jag flög och det funkade faktiskt. Däremot vet jag inte om det finns till små barn...
    Kram

    SvaraRadera
  2. TAck för tipset om propparna! Måste till apoteket och köpa några par :)

    SvaraRadera
  3. Hittade hit via Frun Emma. Härlig blogg du har. Vackra bilder och en ton som tilltalar mig.

    Ha en fin fredagkväll. På återseende.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig blogg du har!! :)

    SvaraRadera
  5. Åh, New York!! Älskar den stan. Älskar, älskar, älskar!!

    Fin blogg du har förresten och tack för titten hos mig!

    SvaraRadera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia