onsdag 5 september 2012

Packa väskan!



Hej!
 
Sitter i soffan och bloggar...sitter som en stel opererad...
min nackeär OND i dag!!!
 Måste vara någon form av förkylning och blockering
som har satt sig där bak i nacken!!
Grrr och vi som ska åka till Newyork snart.
Jag hoppas verkligen att den ger med
sig innan vi ska iväg!
Några  bra tips om hur jag får
bort min huvudvärk
och stela nacke?
Förutom smärtstillande!!
 
Hursomhelst!
jag har ialla fall börjat att små packa
lite inför  trippen till "The big apple"
Måste tvätta en massa kläder åt
Alicebusan och gubben i huset.och förbereda
lite så jag inte står där dagen innan
och måste stress packa.
Det brukar ofta bli så för mig hehe.
Den här outfitten hänger nog
med i bagaget, eller t.om på mig.
 


 
Blev lite sugen att köpa den här koftardian
(kofta, cardigan eller jacka..ja vad det nu är)
såg den här hos Inredningsfrun.
 
Ha en skön dag!
 
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia