onsdag 5 december 2012

Krispig vintermorgon...

 
 
...har guld i mun!
Visst är det så? det tycker jag ialla fall!
Jag verkligen älskar tidiga morgon stunder
när det är sol ute, snön glittrar på marken
och i träden, en frisk och härlig
morgon promenad. Då börjar dagen bra!
Hoppas den fortsätter så.
Idag ska jag till Anatoma i Ås och få
lite ryggbehandling...jag kan inte komma
ihåg hur det känndes att inte ha ont i ryggen!
Jag hoppas verkligen att den blir bra snart...


 
Nu är det julstämmning i tvrummet.
Mina nya kuddar har
 kommit upp i soffan
 
 
 
 
Jag är så nöjd. Har inte haft röda kuddar
till jul förut, för jag har
inte hittat några som jag gillat
 
 
 
Men dom här är verkligen i min smak.




Nu hopp in i duschen.
Snart iväg mot staden.
 
Ha en bra dag!
 
Tjing!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det känns bättre i din rygg efter besöket hos Magnus. Där har jag också varit. Han är duktig.
    Så fint och mysigt du har i din soffa! Jättefina kuddar!!
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är duktig inom ryggskador och jag känner mig faktiskt lite bättre :)

      Tack, jag stormtrivs uppe i min julsoffa :)

      Kramkram

      Radera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia