torsdag 9 februari 2012

Ge bort tips!

Den här tjejen Helen som har bloggen söttnött är
bara så grym på att skapa det mest finaste gulliagste och personligaste
som finns enligt mig.
I de saker hon gör finns sån kärlek
budskap och charm i så man kan
inte låta bli att bli lär i alla saker hon gör!
Ett tips är att köpa något där i ge bort present
och jag lovar att man blir glad när man får något där ifrån.
Jag köpte för bra länge sen detta armband som Helen har gjort.
Hur fint är int detta!!!?
Min mor har även beställt något därifrån
till Alice kommande dop som är den 26 feb.
Ska bli spännande att få se vad det blir!!!








1 kommentar:

  1. Vad gulligt! Och vilket fint kort på dig och din lilla docka :)
    Ha en skön och mysig stund på babymassagen!
    Kram kram

    SvaraRadera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia