måndag 26 mars 2012

Hett hett!!

Gokväll  på er!

Har just suttit och lyssnat på
mittnytt om det hemska
brott som hänt i våran kommun
under den sista månaden...
FY F-N säger jag bara!
3 våldtäckter på 3 månader
är fruktanvärt!!!!
I denna lilla kommun....
jag fattar det inte!
Det är ju självklart hemskt
om det händer i en stor eller
liten kommun men det är så
svårt att ta in att det kan hända
här.....
Usch jag bara ryser när
 jag tänker på det!!!


Nu till något helt annat!
Fyndade den här snygga
tekokaren på claes ohlsson
för ett tag sedan.
Hade sån tur för
när jag skulle åka in för att köpa
den så visade det sig att den var
nedsänkt från 899,- till 599,-
Snacka om flyt!!!!


Visst är det kul att dessa
annars fula klumpiga husgeråd
börjar att hotta till sig.
Nästa snygga pryl/prylar jag vill
införskaffa mig är ju självklart





Nu iväg till yogan!
Sköööönt!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia