måndag 2 april 2012

Spegelbilder

Himmel vad tiden har gått fort, ser att jag inte
har gjort inlägg på några dagar nu.
Har inte varit hemma på en vecka nästan.
Först så har jag och familjen
varit hos Alice farmor och hennes karl
i Umeå, sen dagen efter det så
åkte vi på en liten semester
tripp till fjälls nämligen Hemavan.
Så skönt att få andas lite fjälls luft!
Tror minsan Alice tyckte likadant
för hon har då aldrig sovit så bra
som då vi var där!

När vi var i umeå så passade jag på att
besöka den härliga butiken
Jag har länge kollat in ett
par jeans där som jag
vill ha men det har varit sån
efterfrågan på dom så man har fått
lov att sätta upp sig på en väntelista...
Hade sånnt flyt så när jag
kom in i butiken så hade dom precis
fått hem dom.
Så jag var den första som fick köpa
hem mig ett par.
Gissa om jag blev glaaaaaaaad!
Jag bara äääääälskar dom!
Dom hade jätte bra rea där,
ännu bättre än vad dom har på
nätbutiken, vilket inte var så
dumt när jag ändå var där ;)

Jag gillar egentligen inte när
man fotar sig själv i spegeln
men för att visa upp
mina älsklingar
så fick det bli så här.
Lite spegelbilder helt enkelt...













Nu ska jag tillbaka till tvättstugan...
den är profffull med massa tvätt från resan...
Sen blir det till att kika in till
 alla fina bloggare.

Tjing!

1 kommentar:

  1. Superfin outfit!

    Ja dessa ha-begär..jobbigt :)
    Må så gott/Sophia

    SvaraRadera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia