lördag 21 april 2012

Att känna sig som 10 år igen



Halloj!

Var länge sen jag kände mig så här
pysslig av mig.
Har nämligen knopat ihop
ett fotoalbum till Alice gumman.
Att sitta och klippa, klistra, rita
och skapa blir lite som en meditation
när man väl kommit in i det.
Eller att gå tillbaka då man
var 10-år haha :)
Otroligt kul har det ialla fall varit.
Än inte klar med det än, men snart så

Så i stället för att köpa sig en
sån där "Första bok" till sina små
kan man ju göra sig en istället.
Blir lite personligare också.



Nu ska jag börja med brunchen.
Amerikanska pannkakor med
blåbär och hallon
fruktsallad
färsktbröd
ostar
och annat smått och gott.

ÄLSKAR brunchar!!!

Ha det gott fina ni.

Tjing!

1 kommentar:

  1. Och extra trevligt är det med brunchar som får räcka länge :) Då man inte har nån tid att passa...

    Vilken fin bok till gumman du knåpat ihop :)
    Önskar dig en fin lördag!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia