tisdag 24 april 2012

Livsflöde

Gomorgon.

Hoppas ni haft en lång och skön natt.
Jag kan väl påstå att det har den inte varit för mig.
Satt för det första uppe väldigt sent i går.
Sen så har jag fått ryggskott
 så att sova gott är inte
lätt när värken
är som värst när jag ligger.
Men annars är det bara bra ;)
Har så mycket roligt som
 händer i mitt liv nu.
 (förutom ryggeskottet då hahah) Har länge kännt att jag vill
lära mig något nytt, utforska och träffa nya
människor, helt enkelt
kunskapstörstig.
Så nu äntligen har flödet börja
strömma lite mera i
mitt liv när det
 gäller den saken.
En rolig sak som jag och en vän ska
åka iväg på är en 4-dagars kurs
i Saxnäs inom kreativt skapande.
Det kommer att gå i stapeln i juni.





Måste påminna mig själv ibland
om hur jag får behålla
 mina 3 byggstenar.
(nedan)



och ibland måste man
 bara ha rätt människor runt sig,
männsikor med bra kreativ energi
som strävar dit jag vill.
Då flödar min livskratft i rätt riktning.


Önskar er en fin dag.

Tjingeling
 från "ryggskottet" ;)


2 kommentarer:

  1. Fy för ryggskott! Det borde inte få finnas, inte diskbråck heller ;)

    Passa på att boka in en härklig massage när ni åker till Saxnäs, det är min syster som håller till där! :)
    Ring mig så får du nummret!
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha kul att din syrra är där :) Skulle mer än gärna vilja ha en massage där :) Har inte ditt nr men.
      kram kram

      Radera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia