måndag 9 juli 2012

Det löser sig!

Gokväll sköna!

Idag är det min systers födelsedag, den ena av dom,
Åååå mina två ÄLSKADE systrar
 vad vore livet utan er!?
Jag är så himla välsignad och
 är så tacksam att ni finns!
Även om du "Ulle bulle" finns
 på andra sidan jordklotet
så känns det som när vi surrar
och skrattar med varandra
per telefon så känns det som vi är
 hur nära varandra som helst!
trots att det är så långt ifrån varandra.. 
Våra telefon samtal är bara dom bästa!
Vi är lika intensiva och har samma
humor inte så konstig
vi är ju av samma grus och korn!
och vi vet bägge två att efter regn
kommer solsken! Eller hur systra´min :)
 Det löser sig alltid!
Känner precis som du Ulle,
det är härligt att bli äldre!
Man blir visare och får mer
 tillit till livet, I LOVE IT!
Jag längtar såååå tills vi ska åker
 över till er, min lilla familj och jag.
Tjohoooo! N.Y here we come again!




Sov så gott
och dröm sött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia