fredag 6 juli 2012

Dröm!

Gomorgon!


 Visst är drömmar härliga? så härliga att man
 vill att de ska slå in!
 Jag känner mer och mer att jag är
 på väg mot min dröm.
 Men vågar jag lita på mina val
och går jag åt rätt håll?
 Åh det pirrar i min mage
 när jag tänker på det...Tihi!!
 Tänk om vi alla kunde lyssna
 mer på våra hjärtan och
 följa det, då borde ju drömmarna
lättare slå in eller hur?
 Idag tycker jag vi alla lyssna
r till våra hjärtan, eller
 vi säger i övermorgon också
 och nästa dag och nästa.....


Peace and Love!

2 kommentarer:

  1. Hejsan!! Ohh vad spännande det låter med drömmar som slår in. Ja man ska lyssna mer på sin inre röst, den vägleder en åt det håll vi ska gå :-)

    Min nya vita top kostade över 800:- ordinarie pris, men nu var det halva priset så därför slog jag till :-)) Butiken hade fler kvar när jag var där i torsdags ( www.lizzo.se )

    Lycka till och ha en fin lördagkväll!!

    Stor kram Paula

    SvaraRadera
  2. Tusen tack, då ska jag in på deras sida och kolla med dom om de kan tänkas skicka den :)

    ha det gott!/kram sofia

    SvaraRadera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia