söndag 30 september 2012

Hela veckan lång!

 
Hej!
 
Känns som om nu först så sitter jag ner....
Har tänt en massa ljus, tänt min favorit
rökelse Nagchampa och försöker att
sammanfatta veckan och helgen.
Det har varit en fullspäckad vecka!
Vet knappt hur jag hunnit med allt.
Kom hem från NY i sön sen har det
varit träff med arbetskamrater med middag
och festligheter, förberedelser för kalas,
firande av kalas i många dagar, planerande av
sthlm resan som kommer snart, möhippa,
kalas igen...Puhh, det har varit en kul
och energirik vecka men nu känner
jag mig så sugen på att bara ligga
på mattan, yoga, dricka gott te,
blogga och bara vara!
Jag älskar att ha mycket
planerat och mycket
att göra, men jag får
inte glömma bort
att jag ibland måste lära mig
att sålla ut vad som är viktigast
här i livet!
Som en sak jag slarvat med
är min dagliga yoga!
Det MÅSTE få sin tid PUNKT!
 

 
snygga smycken från Soul of Maïa
 
 
 
Hur har ni haft det?
Nu ska jag luta mig tillbaka
och kika på massa inspirerande
vackra bloggar!
 
Namaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia