torsdag 4 oktober 2012

Doft av skog.



Hösten är här och det är såååå vackert ute nu!
Alla härliga fäger, ja ni vet vad jag menar
man kan inte sluta stirra på naturen!
Den härliga luften gör det ännu bättre
och man vill vara ute och räfsa och plocka svamp!
Men tyvärr så är jag inte så välldas duktig på att hitta
dessa svampställen...det är alltid någon annan som hunnit
dit innan! Grrr! Idag har vi det faktiskt ätit svamp till middag
Pasta, kantarellsås,kalkon, selleri och vitlöks röra
Yammi! Yammi!!!
Har varit en härlig dag idag, besök av härliga 
höggravida Emma :)
med sin dotter. Varit ute och njutit
ätit gott och snart ska
 jag snart hoppa i badet
och ha det gott.
 
 
 
 
Visar några snygga
saker jag hittat...
men har än så länge bara
ögonshoppat ;)
 

 
 
 
Tjing tjing!!
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia