söndag 7 oktober 2012

Söndagsbloggning och längtan.



Hej!
 
Söndag idag och då är det yogaträning
med Erika på agendan.Känns i kroppen
att det var ett tag sen jag tränande
med henne! Hon är verkligen
en grymt bra yogainstruktör.
Har blivit en del olika pass jag
gått på men hon har dom bästa
helt klart!!! Men än är klockan
inte halv sex så då blir det lite
bloggande i en lugn lunk så här
på söndagen. Myyyys!
Härliga höst nyheter som jag bara
inte kan sluta sukta mig efter är....
 
 
 
 
och....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
sist men inte minst...
 
 
 
 
 
 
Någon av dessa snygga lampskärmar!
 
Ha en skön söndag!
Komihåg att dricka mycket
varmt vatten nu och stretcha kroppen!
Det behövs nu när hösten är här
och det börjar bli kallare.
 
 
Tjing!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia