tisdag 27 november 2012

Ett litet råd från er...






Gokväll!
 
Jag chansar och gör ett lite inägg som rubriken lyder,
ett litet råd från er gällande julkläder.
Vad ska ni ha på er? har ni betsämt er redan och i så fall
vad ska ni flärda runt i på juldagarna?
Vet inte om det är särkilt många som hakar på
och kommer med lite tips och råd men bättre ett råd
än inga :) Vad tycker ni om dessa?.....
 
 

 
 
 
 Ett linne under toppen i så fall! Jag hänger inte
riktigt med i den där trenden med att visa
underkläderna...då kan man väl strunta i toppen
i så fall, eller vad säger ni?
 
 
 
Kanon snygga tycker jag, men kanske en aning för
kort och jag vet inte lite för kallt kanske.
Ja jag vet inte, kanske blir det till att dra fram någon
gammal trasa från garderoben om jag inte hittar något till jul.
I-lands problem eller hur!?
 
 
Nä nu sängen!
Känner mig lite mörbultat sen
ryggbehandlingen jag fick idag.
 
 
Tjingeling!
 
 
 
 


1 kommentar:

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia