söndag 11 november 2012

Spana in denna snygging!

 
 
Gokväll sköna söndag!
 
Kan inte låta bli att tycka den här är en
riktig snygging! Eller ja, ialla fall kommer
det bli en hel del massa snygga drinkar
från den! Har länge velat ha en sån här
och nu så bestämde jag mig att det här får
bli min julklapp! En nyttig och bra en för
den delen! Har ju en sån där blender som
jag gör smootie i, men är inte lika bra som
en juciemaskin. Tänk alla goda läckra nyttiga
drinkar jag kommer att göra! Jag tror att jag
blev extra sugen att köpa mig en när jag var nere
på utb sist, där blev det en hel del härliga juicedrinkar!
Så om några dagar så får jag hem den efterlängtade!
 
 
 
Har ni tänkt att köpa några julklappar iår?
Har tänkt tanken många gånger att nu så tror jag
vi skippar det här med julklappar! Visst håller ni med!
Jag vet inte heller det uppskattas lika mycket som det gjorde
förr?...Nu är det mest förknippat med en massa stress bara,
så någon jul framöver skulle jag bara vilja åka utomlands
med familjen och vara kravlös, kanske sitta ooch läsa en
härlig bok, med ett glas rött i ena handen och se en vacker
solnedgång....Kanske en dag, vem vet.
 
 
Tjingtjing!

2 kommentarer:

  1. Jag känner lite som du att det skulle vara skönt att bara åka utomlands en vecka över jul och nyår. Det skulle vara avkopplande. Samtidigt är ju julen mysig och barnen tycker ju att den är superkul, såklart. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo visst är det så, jag ÄSLAKR julen och allt som hör den till, men ibland så känns det som det blri så mycket stress runt den. Men det är lite charmrunt det också ;)

      Må så gott!
      Kram kram!!!!

      Radera

Lämna ett litet fotspår då blir jag så glad!
Kram Sofia